Verkkomainonta (Google Adwords, Facebook, Youtube)

Löytävätkö asiakkaat tarjoamanne palvelut tai tuotteet?

Tärkeintä yrityksen näkökulmasta on saada tieto tarjotuista tuotteista tai palveluista potentiaalisten asiakkaiden tietoon.

Nykypäivänä mm. älypuhelinten, tablettien ja muiden mobiilipäätelaitteiden esiinmarssi perinteisten tietokoneiden rinnalle on tehnyt  potentiaalisten asiakkaiden tavoitettavuudesta entistä helpompaa. Tässä astuu kuvaan verkkomainonta.

Verkkomainonnan avulla potentiaalinen asiakas tavoitetaan melkein missä vaan. Lisäksi mainontaan liittyvä kohderyhmärajaus on mahdollista tehdä todella tarkasti.

Verkkomainonta voi olla hakukonemainontaa, some-palveluiden mainontaa tai esimerkiksi perinteistä bannerimainontaa eri verkkopalveluissa.

Useasti mukaan otetaan useampi mainontakanava, jotta mainonnan kattavuus saadaan mahdollisimman suureksi. Oikein toteutettuna verkkomainonta on tehokasta ja tuloksia aikaansaavaa. Tämän lisäksi verkkomainonta on monesti edullisempaa perinteiseen markkinointiin verrattuna.

Ottakaa yhteyttä, niin kartoitetaan Teille sopiva tapa tehdä verkkomainontaa.

Hakusanamainonta ja verkkomainonta

Mainontaa voidaan tehdä mm. hakukoneissa (esim. Google Adwords) tai sitten eri some-palveluissa (mm. Facebook, Youtube).

Hakusana- ja verkkomainontaa käytetään muun markkinoinnin tukena. Osa yrityksistä ovat siirtäneet valtaosan mainonnastaan verkkoon ja osa käyttää verkkomainontaa satunnaisesti.

Lisätietoa:
- Hakusanamainonta (http://fi.wikipedia.org/wiki/Hakusanamainonta)

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä »