Ajankohtaiset | Arkisto: 2016 | 2015 | 2014

Haussa graafinen suunnittelija/AD

Onko graafinen suunnittelu sinulla veressä? Etsitkö uusia tuulia urallesi? Graafituttaako :-)

Tremedia etsii AD-tiimin vahvistukseksi mainostoimistokokemuksella varustettua graafista suunnittelijaa, jolla sekä digi että printti ovat hallussa.

Katso tarkemmat määrittelyt täältä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteeseen viimeistään su 26.3.2017. Liitä hakemukseesi portfolio/referenssit sekä palkkatoiveesi.

30.11.

Sotkalle uusi verkkopalvelu

Toteutimme Keskon Indoor Groupiin kuuluvalle Sotkalle uuden verkkopalvelun. Verkkopalvelun uudistaminen käsitti sekä visuaalisen ilmeen uudistamisen että teknisen toteutuksen.

Verkkopalvelua ylläpidetään TremediaCMS -julkaisujärjestelmällä sekä Tremedia Verkkokaupalla. Voit tutustua Sotkan  verkkopalveluun osoitteessa www.sotka.fi.

Sotka - Suomalainen sisustus- ja huonekalukauppa

Sotka on suomalainen sisustus- ja huonekalukauppa, jonka edulliset huonekalut ja palvelut löydät myymälöiden lisäksi myös netistä. Voit helposti kysyä apua kalusteisiin ja palveluihin (esim. kotiinkuljetus) liittyen suoraan Sotkan asiantuntevilta myyjiltä riippumatta siitä, onko asiointipaikkasi Sotka-myymälä vai verkkokauppa. Hankintojasi helpottamaan saat Sotkasta edullisesti erilaiset kasaus- ja kuljetuspalvelut sekä kaikista ostoistasi Plussa-pisteet!

Tutustu Sotkaan ja Sotkan tuotteisiin osoitteessa www.sotka.fi

7.11.

Tremedia on nyt vahvempi kuin koskaan!

Tremedia on vahvistunut kesän ja syksyn aikana uusin henkilöin. Palvelemme asiakkaitamme nyt yli kymmenen ammattilaisen vahvuudella.

Vahvistuksia on tullut sekä koodi että graafiselle puolelle. Vahvistuksiemme ansiosta tarjoamme myös kuvitusgrafiikkaa suoraan piirtopöydiltämme asiakkaidemme tarpeisiin.

17.10.

Rekrytointiprosessi on saatu päätökseen

Kiitokset kaikille hakemuksensa lähettäneille!

Saimme avoinna oleviin paikkoihimme suuren määrän hakemuksia ja rekrytointiprosessi venähti hieman ennakoitua pidemmäksi. Olemme nyt tehneet valinnat palkattavista henkilöistä. Kiitokset vielä kerran kaikille hakemuksen lähettäneille.

Meillä on jatkossakin tarvetta sekä koodipuolen osaajille että graafisen silmän omaaville hyville tyypeille. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi meille osoitteeseen rekrytointi (at) tremedia.fi tai käytä rekrylomakettamme.

19.9.

Askolle uusi verkkopalvelu

Toteutimme Keskon Indoor Groupiin kuuluvalle Askolle uuden verkkopalvelun. Verkkopalvelun uudistaminen käsitti sekä visuaalisen ilmeen uudistamisen että teknisen toteutuksen.

Verkkopalvelua ylläpidetään TremediaCMS -julkaisujärjestelmällä sekä Tremedia Verkkokaupalla. Voit tutustua Askon verkkopalveluun osoitteessa www.asko.fi.

Askossa on sisustamisen iloa - Suomen luotetuin merkki

Kuluttajat valitsivat Askon jo yhdeksännen peräkkäisen kerran Suomen luotetuimmaksi huonekaluliikkeeksi Valittujen Palojen teettämässä Luotetuin merkki -tutkimuksessa.

Yli 90 vuotta suomalaisia koteja sisustanut Asko osoitti Valittujen Palojen teettämässä tutkimuksessa, että sen asema kuluttajien mielissä luotettavana ja asiakkaiden tarpeisiin vastaavana tuotemerkkinä jatkuu edelleen vahvana. Valittujen Palojen tutkimus on yksi suurimmista Euroopassa tehtävistä kuluttajatutkimuksista.

Tutustu Askoon ja Askon tuotteisiin osoitteessa www.asko.fi