Rehti Feedback

Tremedian reklamaatio -ja palautejärjestelmä antaa tukea verkkokauppasi asiakaspalveluun ja auttaa varmistamaan asiakastyytyväisyyden ja toiminnan laadun.

Tukea yrityksesi asiakaspalveluun

Rehti Feedback -järjestelmä antaa käyttäjälle mahdollisuuden lähettää palautteita helposti ja vaivattomasti.

Palautteen antaja pystyy järjestelmän avulla itse seuraamaan jätetyn palautteen käsittelyprosessia. Lisäksi omien tietojen täydentäminen prosessin aikana onnistuu kätevästi yhden näkymän kautta. Palaute on mahdollista jo loppuasiakkaan toimesta kohdistaa suoraan oikealle käsittelijätaholle tai tiimille. Tämän lisäksi järjestelmän hallinnoija voi käsitellä kohdetta selkeiden hallintaliittymien kautta ja voi tarvittaessa tarkentaa käsittelyvastuun suoraan oikealle taholle organisaation sisällä.


#rehtifeedback #palautejärjestelmä

Ominaisuudet

Rehti Feedback on kotimainen ja helppokäyttöinen palautejärjestelmä, joka tukee yrityksesi toiminnan laatua ja asiakastyytyväisyyttä.

ikoni

Integraatiot

Yhdistä verkkokaupan tai ERPin tuotetiedot vastaanottettuihin reklamaatioihin. Voit myös rikastaa reklamaatioiden tuotetietoja Rehti Store -integraation avulla.

ikoni

Helppokäyttöinen hallinta

Helppokäyttöinen hallinta tekee ylläpidosta selkeää ja mutkatonta, eikä järjestelmän käyttäjältä vaadita koodaustaitoja.

ikoni

Kolmannet osapuolet

Välitä reklamaatiot kätevästi eteenpäin suoraan kolmansille osapuolille, kuten tavarantoimittajille tai valmistajille.

ikoni

Prosessin seuranta

Käsittelyprosessin seuranta, tarvittavien tietojen täydennys ja yhteydenpito onnistuvat kaikki kätevästi yhden näkymän kautta, läpi koko prosessin.

ikoni

Tiimit

Voit halutessasi selkeyttää palautteiden käsittelyä luomalla järjestelmään erillisiä tiimejä käsittelemään eri kohteita.

ikoni

Raportointi

Kattavat raportoinnit ja tilastoinnit tukevat asiakaspalvelua ja tuovat varmuutta laatuun.