Assistentti

Etsimme monipuolisiin assistentin tehtäviin organisointikykyistä, aidosti asiakaspalvelusta innostuvaa, kehityskelpoista yksilöä. Oletko se sinä?

Tule töihin Tremediaan!

Tremedia on vuonna 2002 perustettu tamperelainen Digitaalinen mainostoimisto. Tuotamme korkeatasoisia ja luotettavia palveluita, jotka perustuvat vahvaan ammattitaitoon ja osaamiseen.

Digitaalisen mainonnan puolelta toteutukset keskittyvät erilaisten verkkopalveluiden toteutukseen, joiden pohjana on Tremedian omat tuotteet (julkaisujärjestelmä, verkkokauppa ym. tekniikat) sekä avoimen lähdekoodin järjestelmät (esim. WordPress). Digitaalisten toteutusten lisäksi palvelemme asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti myös perinteisen mainonnan puolella. Käy tsekkaamassa tekemiämme toteutuksia YouTubessa.

Etsimme monipuolisiin assistentin tehtäviin organisointikykyistä, aidosti asiakaspalvelusta innostuvaa, kehityskelpoista yksilöä. Oletko se sinä?

Työ sisältää mm.

  • Asiakaspalvelutehtävien hoitoa
  • Projektihallinnon tukitehtäviä
  • Myynnin ja markkinoinnin tehtäviä (mm. some-kanavien hoito ja kehittäminen)

Toimit asiakaspalvelumme pääasiallisena hoitajana. Et pelkää tarttua luuriin ja asiakasrajapinnassa työskennellessäsi olet taitava kommunikoimaan sekä suullisesti että kirjallisesti sähköpostin välityksellä. Sinulla on tilannetajua ja osaat puhumisen lisäksi myös kuunnella herkällä korvalla.

Teemme paljon projektityötä ja assistentin roolissa tehtäviisi kuuluu projektihallinnon tukitehtäviä kuten tehtävälistojen ylläpitoa ja töiden seurantaa sekä raportointiin liittyviä tehtäviä. Olet organisaatiokykyinen ja osaat priorisoinnin jalon taidon.

Rooliisi kuuluu myös myynnin ja markkinoinnin tehtäviä ja sinulla tulisi olla kiinnostusta ja ymmärrystä markkinointitoimenpiteiden, kampanjoiden ja sisältöjen toteuttamisesta. Näitä taitoja tarvitset mm. yrityksemme omien some-kanavien hoidossa ja pääset myös tekemään töitä asiakastöiden parissa.

Sinulta sujuvat lisäksi kokousjärjestelyt, palaverien valmistelu ja palaverimuistioiden kirjoittaminen sekä olet hyvä pitämään langat käsissä tilanteessa kuin tilanteessa.

Sinulta odotamme:

Olet etsimämme henkilö, mikäli sinulta löytyy asiakaspalveluhenkistä työotetta, positiivista asennetta ja rohkeutta asiakasyhteydenpitoon. Olet itseohjautuva, oma-aloitteinen ja osaat työskennellä sekä itsenäisesti että osana tiimiä. Edellytämme sinulta hyviä tietoteknisiä taitoja ja hallitset Microsoft Office -ohjelmat. Lisäksi toivomme sinulta löytyvän kokemusta myynti- ja/tai markkinointitehtävistä, mutta tärkeintä meille on aito kiinnostus ja halu kehittyä!

Arvostamme myös seuraavia taitoja tai ominaisuuksia:

  • Aikaisempaa kokemusta sosiaalisen median maksullisen mainonnan työkalujen käytöstä
  • Taitto- ja kuvankäsittelyohjelmien perusosaamista
  • Osaat tuottaa sujuvaa ja luontevaa tekstiä hyvällä suomen kielellä ja pystyt siten tekemään sisältöä eri medioihin.
  • Koet sähköiset järjestelmät, erilaiset ohjelmat ja alustat asioina, joihin haluat tutustua ja oppia tuntemaan niiden toiminnot.

Tarjoamme asiakkaidemme kautta mielenkiintoisen kentän mainonnan alalta sekä mukavat työkaverit :-)

Kiinnostuitko? Siinä tapauksessa, laita hakemus CV:n ja palkkatoiveen kera tulemaan 12.4.2019 mennessä osoitteeseen rekrytointi@tremedia.fi. Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian sopivan henkilön löydyttyä.

Tremedian tietopaketit

Olemme koonneet valikoiduista palveluistamme tietopaketit. Tutustu niihin alla olevista linkeistä.

Suunnittelupalvelut

Verkkokauppa

Julkaisujärjestelmä

WordPress

On taas aika ripustaa riippumatot ja ryhtyä loikoilemaan!

Me tremedialaiset lomailemme tuttuun tapaan porrastetusti, joten toimistomme on auki koko kesän.

Voit siis rohkeasti ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on jotain mielessä.

Toivotamme kaikille oikein rentoa ja lämmintä kesää!

@mainostoimistotremedia

@mainostoimistotremedia

@tremedia-ky