Rehti Feedback -reklamaatio- ja palautejärjestelmä
Rehti Feedback
Tremedian reklamaatio- ja palautejärjestelmä antaa tukea yrityksesi asiakaspalveluun ja auttaa varmistamaan asiakastyytyväisyyden ja toiminnan laadun.
Tukea yrityksesi asiakaspalveluun
Rehti Feedback -järjestelmä antaa käyttäjälle mahdollisuuden lähettää palautteita helposti ja vaivattomasti.
Palautteen antaja pystyy järjestelmän avulla itse seuraamaan jätetyn palautteen käsittelyprosessia. Lisäksi omien tietojen täydentäminen prosessin aikana onnistuu kätevästi yhden näkymän kautta. Palaute on mahdollista jo loppuasiakkaan toimesta kohdistaa suoraan oikealle käsittelijätaholle tai tiimille. Tämän lisäksi järjestelmän hallinnoija voi käsitellä kohdetta selkeiden hallintaliittymien kautta ja voi tarvittaessa tarkentaa käsittelyvastuun suoraan oikealle taholle organisaation sisällä.
#rehtifeedback #palautejärjestelmä
Ominaisuudet
Rehti Feedback on kotimainen ja helppokäyttöinen palautejärjestelmä, joka tukee yrityksesi toiminnan laatua ja asiakastyytyväisyyttä.
Integraatiot
Yhdistä verkkokaupan tai ERPin tuotetiedot vastaanottettuihin reklamaatioihin. Voit myös rikastaa reklamaatioiden tuotetietoja Rehti Store -integraation avulla.
Helppokäyttöinen hallinta
Helppokäyttöinen hallinta tekee ylläpidosta selkeää ja mutkatonta, eikä järjestelmän käyttäjältä vaadita koodaustaitoja.
Kolmannet osapuolet
Välitä reklamaatiot kätevästi eteenpäin suoraan kolmansille osapuolille, kuten tavarantoimittajille tai valmistajille.
Prosessin seuranta
Käsittelyprosessin seuranta, tarvittavien tietojen täydennys ja yhteydenpito onnistuvat kaikki kätevästi yhden näkymän kautta, läpi koko prosessin.
Tiimit
Voit halutessasi selkeyttää palautteiden käsittelyä luomalla järjestelmään erillisiä tiimejä käsittelemään eri kohteita.
Raportointi
Kattavat raportoinnit ja tilastoinnit tukevat asiakaspalvelua ja tuovat varmuutta laatuun.