- Etusivu
- Palvelut
- Verkkosivut ja digitaaliset palvelut
- Reklamaatio- ja palautejärjestelmät
Reklamaatio- ja palautejärjestelmä tarjoaa tukea yrityksen asiakaspalveluun
Nykyisessä kilpailukykyisessä liiketoimintaympäristössä asiakastyytyväisyys ja tehokas asiakaspalvelu ovat keskeisiä menestystekijöitä. Asiakkaan kokema tyytyväisyys vaikuttaa suoraan yrityksen maineeseen, kannattavuuteen ja pitkäaikaiseen menestykseen. Yksi tapa varmistaa asiakastyytyväisyys on ottaa käyttöön hyvin toimiva reklamaatio- ja palautejärjestelmä.

Rehti Feedbackin ominaisuuksia:
- Helppokäyttöinen ja käyttäjäystävällinen
- Selkeä käsittelyprosessin seuranta
- Integraatiot eri tietojärjestelmiin (ERP)
- Kattavat raportointi- ja tilastointityökalut
- Reklamaatioiden välitys kolmansille osapuolille
Kiinnostuitko?
Varaa ilmainen esittely →
Rehti Feedback -reklamaatio- ja palautejärjestelmä
Rehti Feedback on palautteiden ja reklamaatioiden hallintajärjestelmä, joka tarjoaa tukea yrityksen asiakaspalveluun. Järjestelmä tarjoaa helppokäyttöisen ja selkeän käyttöliittymän sekä palautteen antajille että niiden hallinnoijille. Se mahdollistaa palautteiden ja reklamaatioiden tehokkaan käsittelyn ja seurannan, mikä auttaa yritystä parantamaan asiakaskokemusta ja vahvistamaan asiakassuhteita.

Helppokäyttöinen hallinta ja selkeä käsittelyprosessi
Järjestelmän hallinnassa on monipuolisia toiminnallisuuksia, jotka tekevät palautteiden ja reklamaatioiden käsittelystä sujuvaa. Järjestelmässä voi luoda tiimejä, jotka voivat keskittyä eri kohteiden käsittelyyn ja käsittelyvastuun voi myös siirtää oikealle taholle yrityksen sisällä. Nämä tehostavat toimintaa ja varmistavat, että jokainen palaute ja reklamaatio saavat asianmukaisen huomion.
Järjestelmän hallinnassa on myös mahdollista välittää reklamaatioita kolmansille osapuolille, kuten tavarantoimittajille tai valmistajille. Tämä takaa tehokkaan yhteistyön ja avoimen viestinnän kaikkien osapuolten välillä, mikä puolestaan nopeuttaa ongelmanratkaisua ja asiakastyytyväisyyden parantamista.
Palautteen antaja tai reklamaation jättäjä pystyy järjestelmän avulla myös itse seuraamaan jätetyn palautteen tai reklamaation käsittelyprosessia. Lisäksi omien tietojen täydentäminen prosessin aikana onnistuu kätevästi yhden näkymän kautta.
Tutustu järjestelmän julkisiin näkymiin:
Integraatiot ja raportointi
Rehti Feedback -järjestelmä voidaan integroida yrityksen verkkokauppaan tai ERP-järjestelmään, mikä mahdollistaa tuotetietojen saumattoman yhdistämisen reklamaatioihin. Tämä auttaa ymmärtämään, mitkä tuotteet tai palvelut ovat alttiimpia reklamaatioille ja tarjoaa tärkeää tietoa tuotekehitystyöhön.
Järjestelmästä löytyvät raportointityökalut mahdollistavat palautteiden ja reklamaatioiden tietojen analysoinnin ja tilastoinnin. Yritys voi saada kattavan kuvan palautteiden ja reklamaatioiden määrästä, tyypeistä, käsittelyajoista ja ratkaisutoimenpiteistä. Tämä auttaa tunnistamaan keskeiset kehityskohteet ja tekemään faktoihin perustuvia päätöksiä asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Muunna asiakaspalaute liikevaihdoksi
Rehti Feedback -reklamaatio- ja palautejärjestelmä on tehokas työkalu yrityksille, jotka haluavat parantaa asiakastyytyväisyyttään ja kehittää toimintaansa.
Ota yhteyttä ja muunna asiakaspalaute liikevaihdoksi.
Poimintoja toteutuksistamme

Verkkosivut
Nokian Pyry
Nokian Pyry on ollut Tremedian asiakkaana jo pitkän tovin ja olimme iloisia päästessämme jatkamaan yhteistyötä ja uudistamaan Pyryn sivustoa tuoden sen sekä visuaalisesti että tekniikaltaan nykypäivään. Lue lisää

varausjärjestelmä
Paralympiakomitea
Toteutimme Paralympiakomitean apuvälinetoiminnalle täysin uudistetun varausjärjestelmän, jonka yksinkertainen varausputki takaa sulavan käyttökokemuksen kaikille kävijöille. Lue lisää