- Etusivu
- Palvelut
- Strategia ja data
- Web-analytiikka
Web-analytiikan avulla seuraat asiakkaidesi käyttäytymistä
Tiedätkö millaisia käyttäjiä sivustollasi todella on tai millaiset ihmiset verkkokauppaasi käyttävät? Oleellista ja kerättävää dataa voi olla esimerkiksi kävijän sijainti, sukupuoli ja ikä. Yleensä kiinnostaa myös, miten kävijä on ylipäätään päätyneet sivustollesi tai ostoksille verkkokauppaasi.
Luota dataan ja lopeta arvailu
Web-analytiikan seuraaminen ohjaa suurelta osin yrityksen toimintaa ja auttaa saavuttamaan haluttuja tuloksia. Analytiikan tuottaman informaation ansiosta yrityksen toimintaa ohjaavat päätökset perustuvat oikeaan dataan, eikä arvailuun.
Seuraa, analysoi, toimi
Web-analytiikalla tarkoitetaan verkkosivun datan keräämistä ja sen analysointia. Analytiikka näyttää mm. vierailijoiden lukumäärän, mistä lähteestä sivustolle on päädytty, kauanko sivustolla on vietetty. Analytiikan avulla voidaan siis mitata lähes mitä tahansa kävijän verkkosivuilla suorittamaa tapahtumaa.
Tärkeintä on seurata yritykselle hyödyllisiä osa-alueita ja tehdä tarvittaessa toimenpiteitä kerätyn datan perusteella.
Poimintoja toteutuksistamme
Reklamaatio- ja palautejärjestelmät
Reklamaatiojärjestelmä Vink Finland Oy:lle
Toteutimme asiakkaallemme Vink Finlandille reklamaatiojärjestelmän (Rehti Reclamation), jonka avulla reklamaatioprosessista tuli sujuva ja asioiden käsittely on helppoa, tehokasta ja läpinäkyvää.
Varausjärjestelmä
Ajanvarausjärjestelmä Kuuloalan erikoisliike Kaikulle
Kuuloalan erikoisliike Kaiku etsi ratkaisua ajanvaraustoimintansa tehostamiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Suunnittelimme ja toteutimme räätälöidyn ajanvarausjärjestelmän, joka vastasi näihin tavoitteisiin.