- Etusivu
- Ajankohtaista
- Blogi
- Millainen on hyvä verkkokauppa?
Millainen on hyvä verkkokauppa?
4.1.2022
Hyvä kokonaisuus syntyy monen asian summasta. Tässä muutama tärkeä pointti, jotka ainakin kannattaa pitää mielessä verkkokauppaa ajatellen.

Helppokäyttöisyys
Kuulostaa itsestään selvältä, mutta sujuva toimiminen takaa sen, että asiakas palaa sivustollesi uudelleen. Asiakas haluaa löytää kaupasta etsimänsä tuotteet ja suoriutua kassan kautta prosessin läpi - jouhevasti ja hermoja menettämättä. Kauppiaana on myös mielekkäämpää hallinnoida verkkokauppaa ja tilauksia, kun sisältöjen muokkaaminen onnistuu ja tarvittavat tiedot löytää helposti.
Hakukonenäkyvyys
Hyvä hakukonenäkyvyys on edellytys sille, että myynnissä olevat tuotteet ja palvelut löytyvät internetin hakutuloksissa ja asiakkaat löytävät maksukorttiensa kanssa juuri sinun luoksesi. Visuaalisesti timanttiseksi hiottu ulkoasu ei auta, jos asiakkaat eivät löydä perille sivustollesi.
Tietoturva
Huolehdithan ennen kaikkea, että verkkokauppasi tietoturvallisuus on kunnossa. Tällöin asiakkaan eikä kauppiaan tarvitse stressata henkilökohtaisten tietojen joutumisesta hukkateille.
Selkeät maksu- ja toimitustavat
Sujuva ostoprosessi on luonnollisesti verkkokaupan tärkeimpiä ominaisuuksia. Kaupanteko sujuu, kun maksutavat toimivat joustavasti ja toimitusten hallinta on kauppiaalle mutkatonta ja nopeaa.
Lue myös

AJANKOHTAISTA
100 % kotimainen - Tremedian palveluilla ja Rehti-tuotteilla on Avainlippu-tunnus
Tremedialle myönnettiin tammikuussa 2025 Suomalainen työ ry:n Avainlippu-tunnus sekä Rehti-tuoteperheen tuotteille että tarjoamillemme palveluille.

ASIAKASTARINA
TavaraTaxi - Asiakastarina
Kävimme vierailulla TavaraTaxin toimipisteellä Tampereella ja tapasimme toimitusjohtaja Ville Mäkisen, joka on ollut mukana yhteistyössä asiakkuuden alusta alkaen, eli jo yli 20 vuoden ajan.